• Grupa PINO
  • Prv.pl
  • Patrz.pl
  • Jpg.pl
  • Blogi.pl
  • Slajdzik.pl
  • Tujest.pl
  • Moblo.pl
  • Jak.pl
  • Logowanie
  • Rejestracja

MAGIA PIENIEDZY

Pieniadze szczescia nie daja - ile w tym stwierdzeniu jest prawdy a ile fikcji tak naprawde nikt nie wie . Dla kazdej osoby ma to powiedzenie calkiem inny wydzwiek. Nie chodzi mi tutaj o budowanie kultu pieniadza , ale chcialbym wielu z was przekonac do szacunku dla pieniadza.

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
27 28 29 30 31 01 02
03 04 05 06 07 08 09
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 01

Kategorie postów

  • opinie (94)
  • oszczedzanie (90)
  • porady (89)

Strony

  • Strona główna
  • Księga gości

Archiwum

  • Marzec 2024
  • Luty 2024
  • Styczeń 2023
  • Kwiecień 2022
  • Styczeń 2022
  • Listopad 2021
  • Październik 2021
  • Wrzesień 2021
  • Lipiec 2021
  • Czerwiec 2021
  • Maj 2021
  • Kwiecień 2021
  • Marzec 2021
  • Luty 2021
  • Styczeń 2021
  • Grudzień 2020
  • Listopad 2020
  • Październik 2020
  • Wrzesień 2020
  • Sierpień 2020
  • Lipiec 2020
  • Czerwiec 2020
  • Maj 2020
  • Kwiecień 2020
  • Marzec 2020
  • Luty 2020
  • Styczeń 2020
  • Grudzień 2019

Archiwum 03 lutego 2020


Dobra marka....

W obecnych czasach , bardzo istotnym stalo sie dbanie o dobra reputacje swojej marki....to jak nas postrzegaja nasi wspolpracownicy , klienci....jest bardzo wazne dla sprzedazy naszych produktow...

Wartosciowe tresci , przemyslane i skuteczne programy , metody dzialania podnosza efektywnosc naszej pracy i zwiekszaja zyski....

Przeciez wiadomym jest nie od dzis , ze kupujemy najczesciej od osob , ktore lubimy .....od firm , ktore nas szanuja....daja nam promocje , znizki....dbaja o nas i sie nami interesuja....   Taka wspolpraca jest korzystna dla sprzedajacego i dla kupujacego... 

Rowniez jesli kupujacy ma jakies problemy z naszym towarem.....powinnismy bez dyskusji pomoc mu w tym....poniewaz jeden niezadowolony klient to strata wiekszej ilosci klientow.....tak jak przekaz ustny o kims kto jest dobry ma moc reklamowa.....tak mozna narazic sie na straty....nie szanujac pojedynczego klienta.....musimy isc na ustepstwa nawet kiedy widzimy , ze klient nie jest do konca w porzadku ( ma racje ?)......poprostu tym razem musimy przychylic sie w jego kierunku... Super forma dbania o prestiz firmy jest budowanie w klientach zaufania do firmy.....kluczem do sukcesu w biznesach jest zrozumienie pojedynczych klientow....nawet jesli jestesmy potezna firma.....

03 lutego 2020   Dodaj komentarz
porady   opinie   doswiadczenia   Dobra marka   prestiz  
Ksiaze7 | Blogi