Ważne wskazówki jak rozmawiać przez telefon......
Kiedy rozmawiasz przez telefon.....pamietaj , ta osoba po drugiej stronie telefonu Cię nie widzi , ważne aby Cię dobrze ( dokładnie) słyszała.....Znam opinię wielu osób, które twierdzą, że telefon przeszkadza im w pracy.....tak naprawdę to telefon w chwili obecnej , jest podstawą wykownywania dużej luczby zawodów....
Jeśli uwierzysz , że telefon ( komórkowy )jest Twoim przyjacielem i narzędziem pracy. , zauważysz płynące z tego korzyści.....podczas rozmowy powinieneś stosować dobre zachowania , postępować wg. etykiety.....Jeśli chcesz, aby rozmówca ( klient) dobrze Cię zrozumiał , miał o Tobie zdanie i kupił twój produkt lub zawarł umowę z Tobą w/w maniery są niezbędne.....
Co jest moim zdaniem najważniejsze:
*zawsze trzeba , go przywitać i się przedstawić , w sposób czytelny. *następnie jasno przedstawić cel rozmowy telefonicznej.*mieć pod ręką wszelkie pomocne dokumenty , materiały przygotowane przed rozmową , dotyczące celu rozmowy.* wybierać odpowiedni czas na tą rozmowę , najlepszy to pomiędzy 12.00-14.00 oraz po 16.00 do 19.00 nie później.*oferować sms-y lub nagrant text.*dac obietnicę zrobienia czegoś co jest w związku z tą sprawą.*robić sobie notatki z rozmowy.* Odbierać telefon możliwie szybko , za długie czekanie nie jest zbyt profesjonalne...
Nastepnym razem napiszę czego nie wolno robić podczas romowy telefonicznej....
Dodaj komentarz